Možnosti rezervačného systému

Vlastný rezervačný formulár

Zostavte rezervačný formulár tak, aby čo najlepšie zodpovedal vašej firme – nakonfigurujte si vlastné polia, aby ste od svojich zákazníkov zhromažďovali všetky ďalšie potrebné informácie.

Zamestnanci

Zamestnanci sa môžu prihlásiť a kontrolovať svoje stretnutia a udalosti, spravovať svoj rozvrh, pracovný čas, dni voľna a špeciálne dni, určovať cenu za svoje služby, ako aj kapacitu.

Rozpis služieb

Využite plnú flexibilitu plánovania s funkciou vlastného plánovania služieb – nakonfigurujte si pracovný čas a prestávky individuálne pre jednotlivé služby a zamestnancov.

Špeciálne dni

Zadefinujte si dni so špeciálnym pracovným časom a plánom služieb.

Udalosti / Eventy

Nakonfigurujte jednorazové alebo opakujúce sa udalosti, ako sú konferencie, kurzy, stretnutia, koncerty alebo čokoľvek iné

Zákazníci

Zákazníci môžu zrušiť alebo preplánovať stretnutia po prihlásení sa do svojho účtu alebo jednoducho zrušia stretnutie prostredníctovm odkazu, ktorý je zaslaný na ich emailovú adresu, bez potreby registrácie.

Pravidelné stretnutia

Zabezpečte, aby sa vaši zákazníci stali vašimi vracajúcimi sa zákazníkmi tým, že im umožníte naplánovať si opakované stretnutia. Vyberte si, či sa schôdzka bude opakovať denne, týždenne, mesačne alebo ročne. Udržujte svojich zákazníkov pravidelne spokojných.

Balíky služieb

Povzbuďte svojich zákazníkov, aby nakupovali viac spojením jednej alebo viacerých služieb do jedného balíka. Môžete si nastaviť cenu za celý balík, aby mali vaši zákazníci zľavu pri kúpe celého balíka služieb.

Platby

Podpora platobných systémov ako Paypal, Stripe alebo Mollie.
Jednotná databáza všetkých platieb, kde si môžete skontrolovať stav každej platby (dokončená alebo čakajúca), platobnú bránu, celkovú sumu, zľavu a ďalšie informácie.

Skupinové rezervácie

Termíny nemusia byť vždy individuálne – Amelia podporuje aj skupinové rezervácie (napr. skupinové výlety). Každá služba môže mať minimálnu a maximálnu kapacitu.

Čas na prípravu

Nakonfigurujte čas, ktorý je potrebný pred a po službe, ak zamestnanci potrebujú nejakú prípravu pred alebo po stretnutí.

Automatické upozornenia

Posielajte e-maily a SMS upozornenia zákazníkom aj zamestnancom – keď je schôdzka rezervovaná, čakajúca, zrušená, odmietnutá alebo aj blahoželanie k narodeninám, sledovanie stretnutí a iné.

Viacero prevádzok

Ak máte niekoľko prevádzok môžete ich efektívne spravovať pomocou Amelie, pričom si ukladáte kontaktné údaje, adresu a geolokáciu.

Synchronizácia s google kalendárom

Umožnite svojim zamestnancom sledovať všetky stretnutia v ich vlastnom Google kalendári.

Integrácia Google Meet

Umožnite svojim zákazníkom plánovať online virtuálne stretnutia a rezervovať si online udalosti a zároveň získať okamžité potvrdenie a prístupové odkazy v upozorneniach pre Google meet.

Synchronizácia s Outlook kalendárom

Zamestnanci môžu pripojiť svoj kalendár Outlook a synchronizovať schôdzky a udalosti Amelie s dostupnosťou z ich kalendára.

SMS Notifikácie

Možnosť posielať SMS správy vašim zákazníkom a zamestnancom, aby ste ich informovali o stretnutiach alebo udalostiach.
Máte tri rôzne možnoti, kedy je možné tieto správy odoslať: hneď po spustení udalosti, v plánovanom určenom čase po stretnutí/udalosti a v určený čas dňa.

GDPR

Amelia neuchováva žiadne údaje zákazníkov v súlade s GDPR. V zákazníckom paneli môžu vaši zákazníci kedykoľvek pristupovať k svojim osobným údajom, spravovať ich a odstraňovať ich.

Zoom integrácia

Niekoľkými kliknutiami prepojíte svoj účet Zoom s Ameliou. Teraz si vaši zákazníci môžu rezervovať stretnutia a udalosti online a v upozornení získať odkaz na prístup k nim.

WhatsApp integrácia

Integrácia Amelia WhatsApp vám umožňuje posielať vašim zákazníkom a zamestnancom upozornenia o nadchádzajúcich stretnutiach a udalostiach prostredníctvom WhatsApp.