Možnosti rezervačného systému Amelia

Rezervačný systém Amelia je doplnkom ku Vašej stránke. Všetky údaje sa ukladajú priamo do databázy web stránky, a teda systém nemôže fungovať nezávisle, bez existencie webovej stránky vytvorenej pomocou CMS WordPress.

Pozrite si naše ukážkové stránky: AMBULANCIA a GYM

Vlastný rezervačný formulár

Zostavte rezervačný formulár tak, aby čo najlepšie zodpovedal Vašej firme - obsahom aj dizajnom.

Zamestnanci

Zamestnanci sa môžu prihlásiť a kontrolovať svoje stretnutia a udalosti, spravovať rozvrh, dni voľna a určovať cenu za svoje služby, ako aj kapacitu.

Zákazníci

Zákazníci môžu zrušiť alebo preplánovať stretnutia po prihlásení sa do svojho účtu alebo jednoducho prostredníctovm odkazu, bez potreby registrácie.

Služby

Nakonfigurujte si neobmedzené množstvo služieb individuálne.

Permanentky / Balíčky

Povzbuďte svojich zákazníkov, aby nakupovali viac spojením jednej alebo viacerých služieb do jedného balíka za výhodnejšiu cenu.

Udalosti / Eventy

Nakonfigurujte jednorazové alebo opakujúce sa udalosti, ako sú konferencie, kurzy, stretnutia, koncerty alebo čokoľvek iné.

Zobrazenie katalógu na hlavnej stránke

Automatické zobrazenie katalógu na hlavnej stránke s možnosťou filtrovania a objednania si vybranej služby.

Skupinové rezervácie

Termíny nemusia byť vždy individuálne – Amelia podporuje aj skupinové rezervácie. Každá služba môže mať minimálnu a maximálnu kapacitu.

Viacero lokalít

Ak máte niekoľko prevádzok môžete ich efektívne spravovať pomocou Amelie.

Platby

Podpora platobných systémov ako Paypal alebo Stripe. Jednotná databáza všetkých platieb, kde si môžete skontrolovať stav každej platby, celkovú sumu, zľavu a ďalšie informácie.

Nástenka a kalendár

Po prihlásení do účtu môže zamestnanec aj manažér vidieť detailný prehľad rezervácií, vyťaženosti, platieb.

Integrácie

Synchronizácia s Google kalendárom, Outlook kalendárom, WhatsApp, Zoom, Google meet