Rezervačný systém
Možnosti rezervačného systému Amelia
Rezervačný systém Amelia je doplnkom ku Vašej stránke. Všetky údaje sa ukladajú priamo do databázy web stránky, a teda systém nemôže fungovať nezávisle, bez existencie webovej stránky vytvorenej pomocou CMS WordPress.
Pozrite si naše ukážkové stránky: AMBULANCIA a GYM
Vlastný rezervačný formulár
Zostavte rezervačný formulár tak, aby čo najlepšie zodpovedal Vašej firme - obsahom aj dizajnom.
Zamestnanci
Zamestnanci sa môžu prihlásiť a kontrolovať svoje stretnutia a udalosti, spravovať rozvrh, dni voľna a určovať cenu za svoje služby, ako aj kapacitu.
Zákazníci
Zákazníci môžu zrušiť alebo preplánovať stretnutia po prihlásení sa do svojho účtu alebo jednoducho prostredníctovm odkazu, bez potreby registrácie.
Služby
Nakonfigurujte si neobmedzené množstvo služieb individuálne.
Permanentky / Balíčky
Povzbuďte svojich zákazníkov, aby nakupovali viac spojením jednej alebo viacerých služieb do jedného balíka za výhodnejšiu cenu.
Udalosti / Eventy
Nakonfigurujte jednorazové alebo opakujúce sa udalosti, ako sú konferencie, kurzy, stretnutia, koncerty alebo čokoľvek iné.
Zobrazenie katalógu na hlavnej stránke
Automatické zobrazenie katalógu na hlavnej stránke s možnosťou filtrovania a objednania si vybranej služby.
Skupinové rezervácie
Termíny nemusia byť vždy individuálne – Amelia podporuje aj skupinové rezervácie. Každá služba môže mať minimálnu a maximálnu kapacitu.
Viacero lokalít
Ak máte niekoľko prevádzok môžete ich efektívne spravovať pomocou Amelie.
Platby
Podpora platobných systémov ako Paypal alebo Stripe.
Jednotná databáza všetkých platieb, kde si môžete skontrolovať stav každej platby, celkovú sumu, zľavu a ďalšie informácie.
Nástenka a kalendár
Po prihlásení do účtu môže zamestnanec aj manažér vidieť detailný prehľad rezervácií, vyťaženosti, platieb.
Integrácie
Synchronizácia s Google kalendárom, Outlook kalendárom, WhatsApp, Zoom, Google meet